Träningen idag

Hela dagen idag spenderas hos Julia i Västerhaninge med många djur och klubbkompisar! ♥ Vi var där från tio till ungefär sex på kvällen. Efter vi tränat så gick vi in och fika och kollade på lite bebis bilder från Julias tidigare kullar, snart så blir det ungar här på gården oxå ♥

Under dagen så hade vi en liten "tävling" med medel och lätt kaninerna :) Riktigt kul faktiskt och det vart jämt! 14 kaniner startade varav 2 var mina.
Leah, vad ska jag säga? SUPERKANIN! I lätten kom hon 3:a på 0+1 fel och sprang banan på ca. (15 sek 9 hinder/kombinationer). När vi höjde upp till medel så "dubbelnollade" hon verkligen tog i över varje hinder, så duktigt tjej man har ♥
Lycka, var hyfsat taggad, gillade inte när det snöade för mycket ^^ 1+1 har jag för mig att det blev och var inte alls taggad i finalen. Hon bjöd även på flerade nollade lopp under dagen i både lätt och medelsvår! ♥

Det vart några bilder på Leah, som är fotade av antingen Julia, Ylva, Hanna eller Ebba! (Hade inte koll vem som var bakom kameran).













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0