Träningen

Linda kom hit runt 12 och då började vi bygga ordning banan och körde igång. Linda hade med sig 4 kaniner, Evelina, Killen, Thomas och Android. Jag hade med mig Chili, Älva och Ciara.
Vi hoppade både rak och krok, och alla kaninerna hoppade otroligt fint. Eller ja, Ciara hade ju en väldigt fin hoppstil ;)
Hoppade Android för första gången och ja, man kan ju säga att jag är kär! Så otroligt lik Marley, men en storlek större ^^ I början så var han lite ofokuserad men efter han hoppat en vända så slappnade han av och bara sprang på. Han var väldigt social och älskade att bli klappad på huvudet, och när han väl såg ett hinder så taggade han till och sprang på :)
Längtar så otroligt mycket tills fredag när jag får hem honom!
Fick även testa att hoppa hans syrra Thomas, som oxå behövde komma igång lite innan hon slappnade av. Väldigt lik Ciara till humöret, lika envis. Men hon var riktigt rolig att föra och gjorde några nollade lopp :)
 
Chili fick följa med o hoppa lätt vilket han verkligen tyckte var kul! Man såg glädjen i honom vilket jag inte sett på ett tag när det gäller hoppningen. Han ska få följa med på lördag och hoppa UT i krok lätt och rak msv, hoppas att han tycker det är lika kul!  
 
Hade en otroligt trevlig dag med roligt sällskap, fint väder och mycket skratt! 
 

 


Kommentarer
Linda

Hahah, Ciaras hoppstil <3

Hade också SJUKT roligt, måste göras om (y)
Säger Lycka till YTTERLIGARE en gång ;) <3

2013-04-05 @ 20:00:10
URL: http://Ztrawberries.weebly.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0