Debuten avklarad

Igår så besökte vi 08. Det var en mysig men en väldigt lång tävling där andra lätten höll på runt kl 23.30, i mörker haha. Som tur är så bor min pappa där i närheten och vi fick sova där inatt och åkte hem hit på förmiddagen =)
Men bebisarna och Himla överraskade rejält! 
I första lättenså knep Himla sista pinnen till msv, genom två lopp på 0+1! Äntligen! Hon sprang på riktigt fint, och kunde banan till finalen. Finaste födelsedagsbarnet ♥
Zid var lite för galen i första lätten, och fick med sig några små skitfel, bl.a ett plank och ett rättuppstående. Men han flög över de största så jag är nöjd. Han kom i mål på 3 fel =) I andra trodde jag inte han skulle gå så jättebra då det var väldigt mörkt men han överraskade mig rejält genom att gå på 1 fel i grunden. I finalen kändes han så fin och hoppade väldigt stort och luftigt. Han kom i mål på 0 fel, 1+0 räckte dessutom till pinne =D Finaste killen, det här trodde jag verkligen inte ♥
Lyra var riktigt fin! I första så var hon övertaggad och skulle vara överallt, men kom i mål på 1 fel, vilket var ett pet på mittenbommen på en box. I andra så hoppade hon sjukt fint, kändes väldigt säker och hon tyckte att det var superkul! Hon dubbelnollade och kom 2:a ♥ Tror verkligen att jag fått min drömkanin ♥ Medans vi väntade på finalen så somnade hon i min famn, gullunge :')
Sally och Sassy sprang på riktigt fint och var hindersökande. Båda gick på 1 fel i första och 3 fel i andra. De gillade inte alls att hoppa när det var så mörkt. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0