Träning med Dino

Då jag ska debba Dino (Himlens Sorgmantel) om ungefär 2 veckor så känns det bra att ha hoppat med honom innan. Det var dessutom fint väder så Marissa (som äger honom) kom över med honom, så vi tränade :-) 
Han är otroligt lik sina föräldrar och var otroligt possitiv till hoppningen. Krok bana tyckte han var lite krångligt men det gick super efter ett tag. När vi byggde om till rak så sprang han på rak fram och klarade hinderna galant!
 
Här kommer lite bilder från dagens träning :-D
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej jag hittade inte någon mail på eran hemsida, så jag kommenterar här istället. Jag är intresserad av Leah och Abbes kull och vill gärna ha en liten hane, går det? Jag undrade när dem är leverans klara, men du kanske kan maila mig?

2013-02-02 @ 09:41:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0