Himlens Mario Kart kull - 3 månader

Vad skulle jag göra utan Lyra och Lycka just nu? Mina fina tjejer som alltid finns när man behöver dem ♥
-----------------------------
Nu är bebisarna 3 månader, tiden bara flyger förbi!
 
Himlens "Greger"
Greger har alltid varit den snyggaste i kullen, riktigt högrest och stor! Han vart tingad först och skulle flytta till Danmark men när det vart problem med skjuts hoppade köparen av. Det lutar åt att han flyttar hem till Linda på foder, sen ev köp men vet inte riktigt hur det blir. Har seltränat honom och han är så rolig, tror att han kommer kunna gå långt! Det är full fart och han ska vara överallt på samma gång. Men när man klappar han på huvudet så lägger han sig och vill bli klappad ♥
 
Himlens Music Park "Bamse"
Gick från en hona till en hane vid 9 veckors åldern. Men köparna ville fortfarande ha honom. Han vart tingad vid 3 veckors ålder då familjens dotter, Vilma kom förbi och fastnade för Lyckas bebisar, en bebis fanns kvar som sedan blev deras. Vilma har även vart med på våra träningar och vill börja tävla med Bamse. Så StKH får snart en ny medlem!
 
Himlens Delfino Square "Sally"
Sally stack ut mest av de viltgrå som bebis då hon var först med att lägga ett öra, som hon gjorde vid 10 dagars ålder. Det tog inte lång tid tills Moa valde att ta henne. Sally har visat sig vara en kopia av Lycka. Samma beteende, temperament och hon har fått Lyckas ögon ♥ Som jag sagt till Moa innan; Om det är en Lycka kopia, som märker du snart att du har din drömkanin!
 
Himlens Sky Garden "Lyra"
Lyra var bebisen jag fastnade tidigt för. Hon var väldigt liten och tunn så de första veckorna fick jag stödmata henne. Lyra vart tingad fort och skulle flytta till Danmark men när det blev problem med skjuts så hoppade köparen av. Har sagt till mig själv innan om Lyra inte flyttar dit så får hon stanna, och när Rikke hoppade av så bestämde jag mig att hon skulle få stanna. Har lärt känna henne mycket bättre och hon betyder redan nu så sjukt mycket för mig ♥  
 
Himlens Maple Treeway "Sassy"
Sassy stack ut tidigt färgmässigt då hon var den enda brokade vid 1 veckors ålder. Hon stack inte ut så mycket när hon bodde här på personligheten men när hon flyttade till Moa så såg man en helt ny kanin, en galen liten sådan! Hoppningen visade sig Sassy förstå och sprang på med mycket fart, tror att hon kan gå ruskigt långt! 
 
Himlens Yoshi Falls "Ceasar"
Ceasar trodde vi ett tag var en hona men det visade sig vara en hane. Han var den första bebisen som flyttade, han flyttade exakt samma dag han blev leveransklar, då kom hans nya familj och hämtade honom! Famlijens dotter, Alicia har precis börjat med hoppning. Hon var med på klubbens nybörjarkurs och ska komma igång med tävlandet när Ceasar kan starta!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0