Himlens Sky Garden "Lyra"

Idag har jag spenderat lite tid med Lyra, som jag döpt henne till istället för Sigrid. Har tidigare inte spenderat så mycket ensamtid med ungarna då det var tanken att ingen skulle stanna, och ville inte fästa mig vid någon. Men då det verkar som att Lyra får stanna så vart det en långpromenad för att lära känna henne ännu bättre =D Hon sprang på och tyckte det var superkul! Hon är otroligt lik Lycka, lika dampig haha. Snart är det dags att börja hoppträna, ska bli otroligt roligt att se hur hon reagerar på det!
Ser så mycket likheter i Lyra och Lycka. Lyra har fått hennes blick och personlighet. Hon är efter så fina föräldrar och är så positiv. Finaste tjejerna ♥  Passade även på att väga henne och hon väger 1,5 kg redan! Senast jag vi vägde henne så låg hon på 800 gram, och då var hon 8 veckor, nu är hon 12 veckor.  Börjar bli riktigt fin, från att vara en av de minsta i kullen till en utav de största =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0