I måndags

I måndags, den 10:e juni fyllde min fina 2 år!
Lycka, har alltid jag söker, hon är mitt allt. Hon betyder så sjukt mycket för mig. Minns när jag hämtade hem henne, hon var så liten, med stora hängde öron. Hon var helt oemotståndlig, med sina vackra ögon. Hon lever verkligen upp till sitt namn, Lycka, för det är det hon har gett mig.
När vi började med hoppningen överaskade hon mig, hon visste precis hur hon skulle använda kroppen och inga hinder var för svåra för henne. Det ända som har varit problemet var farten, men den blir bara bättre och bättre. Lycka är en kanin som jag verkligen tror kan gå långt. Hon har allt en hoppkanin behöver ha. Vi har börjat närma oss eliten, vilket känns lite läskigt men tror inte det kommer bli några problem för henne. Känslan när Lycka dubbelnollade och vann sin svårdebut, var obeskrivlig. Var så stolt över henne och glädjetårar kom.
När Lycka fick träffa Palle, var jag väldigt förväntansfull. Nu när man har fått se de växa upp, får man nästan tårar i ögonen. Köparna är otroligt nöjda och jag är väldigt nöjd. De har fått otroligt fina kroppar, storleken och personligheten. De har även glimten i ögonen ♥ Känslan när man valde rätt hane och alla ungarna vart så fina, är stort! Tror så otroligt mycket på kullen och längtar tills åldern är inne för dem att få visa vad de går för på banorna.
Vet inte vad jag skulle göra utan Lycka, förhoppningsvis har vi många år kvar tillsammans ♥
Det är otroligt svårt att få med alla mina känslor som jag har för den här kaninen, tror inte att man kan älska än kanin mer än vad jag älskar Lycka. Finaste, finaste vännen, grattis i efterskott ♥
Vill verkligen tacka Magda för att jag fick köpa henne och all stöd och support jag har fått!
 
♥ Friscos Purley Oaks ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0