Tävlingsresultaten

Lite sent, men bättre sent än aldrig =D
 
Blev tyvärr inga bilder så skriver lite kortfattat om hur det gick.
I svåren hade jag Drömma som gick på 2+6 (var inte alls taggad i finalen, kondisen är inte heller på topp), Lycka som gick på 3+2 (onödiga fel men hon kändes superfin!) och Ciara som sprang på 5 fel. Moa hade Texas som gick fint på 3+1, tyvärr ingen pinne.
I medelsvåren hade jag Dino, som gjorde sin andra msv start och gick på 3+1! Hoppade riktigt fint men i grunden rev han ett rättuppstående, vilket var enligt mig väldigt onödigt ;). Men gud vad fint han går i medelsvåren! Moa hade Liam som gick på 4 fel och Himla som gjorde två riktigt fina lopp på 1+3! 
I lätten så hoppade jag Anden. Han gick riktigt fint och kom i mål på 1+0! I finalen gjorde han glädjeskutt över hinderna =') Tyvärr var de väldigt få starter och nästan bara dubbelnollor fick pinnar.
 
--------------------------------------------------------
Nästa tävling är den 25:e, då blir det ett besök hos 08. Det är krok svår, msv och lätt (lätt x2). Funderar lite på vilka som ska med, det blir ev. att åka kommunalt dit och då ska jag ha med 3 kaniner, frågan är bara vilka :S Lycka och Anden ska med iaf, får se vem den tredje blir =)
 


Kommentarer
Anonym

Vart har du köpt den Bröstselen som Drömma har på sig? ;)

Svar: Har köpt den begagnad :)
None None

2013-06-19 @ 19:24:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0